Sivut

6. toukokuuta 2015

Uudestaan, uudestaan.

Minä täällä taas.

Oon monesti halunnut, monesti yrittänyt avata tätä bloggeria, mutta nyt mä tiedän että mä onnistun tässä. Mä haluan ja mulla on tarve kirjoittamiselle. Mun mielestä on ihana lukea vanhoja piilotettuja kirjoituksia ja palauttaa hienoja muistoja mieleeni. Kahden lapsen työssäkäyvänä äitinä en voi paljoa luvata teille tai itselleni, että mulla olisi säännöllisesti aikaa istua alas bloggerin ääreen.

Kyllä mua ahdistaa epätieto ketä tätä lukee ja sen takia tästä voi tulla ehkä tylsä tai mielenkiinnoton (onkohan ees sana) blogi. Lapsien kuvia mä en julkaise, ainakaan semmoisia mistä näkyisi kasvot. Instagramissa voi hiukan enemmän näkyä. En aijo olla niin avoin kuin aikasemmin, eikä tähän voi kommentoida ilman rekisteröitynyttä tiliä. Negatiiviset kommentit voit jättää pois, niitä en julkaise. En provosoidu enää.

Kuka minä olen?


Olen Krista. Kahden lapsen 12/2012 pojan ja 3/2014 tytön äiti. Avovaimo olen ja yhteisiä vuosia M kanssa on kertynyt 5 vuotta. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Asunnon vaihto on pian edessä. Ammatiltani olen lähihoitaja ja työskentelen vanhusten hoidossa. Ensiviikolla alkaa unelma kropan tavoittelu ja jääkiekko on lähellä sydäntä. Minulla on myös kummityttö ja muutama todella hyvä ystävä.

Palaillaan taas paremmalla ajalla ja toivotaan että mä innostun tästä todella.

-Krista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti